19 stycznia 2014

Styczniowa melancholia



Cały czas bez śniegu.
 






32 komentarze:

  1. Piękne ujęcia. Dziś już mało kto używa analogowego aparatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jeszcze długo klisze będą dostępne na rynku ;)

      Usuń
  2. Bez śniegu za to z dużą melancholią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śnieg spadł, melancholii przybyło :>

      Usuń
  3. może i bez śniegu, ale jak nastrojowo ;), ostatnie - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie mogłaby istnieć tylko taka zima :) Uwielbiam melancholię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka jak u Ciebie w Jezioranach - wspaniała ! W dużym mieście się jednak nie sprawdza :> ;)

      Usuń
  5. Widzę, że nie tylko ja jeszcze nie rozebrałam choinki ;-)

    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejskie jeszcze stoją ;)
      dziękuję !

      Usuń
  6. Takie niezimowe krajobrazy. Ale piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zima przyszła, może uda mi się złapać w kadr kilka bardziej zimowych ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  7. Niech jak najszybciej przyjdzie wiosna, bo o dziwo nie brakuje mi mrozów w tym roku ;)
    Piękne to z zachodem słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Was mrozów pewnie nie było ;), u nas się zaczęły i do wiosny zrobiło się daleko :>
      pozdrawiam Gosiu !

      Usuń
  8. Wyspowa zima zawitała na kontynent. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Melancholia potrzebna bywa duszy czasem - coś o tym, szczególnie zimą wiem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, zima i jeszcze jesień sprzyja melancholii :)

      Usuń
  10. Śnieg już jest! Pięknie, mroźno, ziiiiimno! Styczniowa melancholia bardziej zimowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zaglądać w okna - zwłaszcza starych kamienic. Może i bez śniegu ale i tak pięknie i klimatycznie. Poślizg mam u Ciebie ale teraz to już pewnie biało jest prawda? Bo Zima chyba dotarła już wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to już kompletnie bez śniegu i w pełnym słońcu, chyba ominęła nas śnieżna zima szerokim łukiem w tym roku ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. i tak w zadumie do marca mi zeszło ;)

      Usuń
  13. I tak bez śniegu już chyba pozostanie. Miejmy jednak nadzieję, że wiosna odgoni melancholię.
    Lubię te zakamarki wrocławskie :)

    OdpowiedzUsuń