25 października 2016

PRZYROST


26 komentarzy:

  1. a przyrost brody z pierwszej fotki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      zarost a przyrost ;)
      pomyślałam, że przyrost kociej masy będzie bardziej spektakularny ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bo modelka dość fotogeniczna ;)
      dzięki :)

      Usuń
  3. Cudny kociaczek, z takim poważnym pyszczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, w ogóle się nie uśmiecha ;)

      Usuń
  4. To pierwsze foto mnie urzekło!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jestem pod wrażeniem Twojego "filcowego" kotka :)

      Usuń
  5. Słodziak, słodziak, w każdym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za cudo !
    Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tak pięknie nie pozuje jak Twój ;)

      Usuń
  7. Śliczny kotek i chyba jest kochany. :)

    OdpowiedzUsuń