09 maja 2016


Skrawki miejskiej wiosny.

17 komentarzy:

  1. Niby w mieście, ale wiosna wszędzie jest piękna!
    Pierwsze zestawienie jest mega! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, nawet tu ją wyraźnie widać, dzięki ;)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Kasią, wiosna jest piękna wszędzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się ją w tym roku pooglądać ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten czas kiedy kawiarenki 'wychodzą na ulicę' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, a jak ciasno się od razu robi, wszyscy spragnieni wiosennych spacerów ;)

      Usuń
  4. Piękny Wrocław i piękna wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie rano, jadąc rowerem do pracy, przez głowę przebiega mi myśl o tym jak ładnie w moim mieście :)

      Usuń
  5. chciałam dodać serduszko, ale nie umiem :) Już niebawem Wrocław na wyciągnięcie ręki!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli będę mogła obejrzeć Wrocław Twoim okiem ? :)
      sama myśl o "serduszku" mnie cieszy :D

      Usuń
  6. piękne skrawki, piękne :)
    a mnie taka refleksja naszła, czemu to, ach czemuż my nigdy nie umówiłyśmy się na kawkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem, brak nam śmiałości ? ;D

      Usuń
    2. ee, wątpię. melduję zatem, że w weekend 4-5 maja będę we Wro. proszę się odnieść ;)

      Usuń
    3. chciałabym, chciała ale będę się już urlopować :>
      mam nadzieję, że nadarzy się nam jeszcze sposobność ;)

      Usuń
  7. po skrawkach pozostaje niedosyt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może na obecnej kliszy będzie ciut więcej ;)

      Usuń