29 kwietnia 2016

PRZEBUDZENIE



24 komentarze:

  1. Cudne zestawienia, podobają mi się te kontrasty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba i że mi wiosna koło nosa nie przeszła ;)

      Usuń
  2. I like your disposal, very original and your beautiful photos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like to match photos ;)
      thank you !

      Usuń
  3. Bzy! Gdzie to i dlaczego u mnie tak zimno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest u nas taki jeden krzak, co jak jeszcze ludzie w czapkach chodzą (przypadek tegoroczny ;) ) już kwitnie :)

      Usuń
  4. My nadal czekamy na bzy, wiosna jest późna w porównaniu z ubiegłym rokiem. Bardzo ładne zestawienia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i u nas temperaturowo nie może się rozkręcić :>

      Usuń
  5. Najpiękniejsza pora roku, bez dwóch zdań !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda !
      choć później przychodzi jesień i też jest naj ;)

      Usuń
  6. uwielbiam takie przebudzenie... budzisz się i czujesz, że jest w tobie kolor, światło i moc wzrastania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuć wiosnę! A to pierwsze zdjęcie jest genialne, wprost idealne na okładkę albumu albo książki. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja lubię Twoje eleganckie kadry ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że się spodobały :)

      Usuń
  9. Słońce!!!!! Tak mi tego brakuje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mi też, bo jakieś chłody nastały :>

      Usuń