03 kwietnia 2016

AMERYKI NIE ODKRYŁAM


ale dla mnie Bolonia to było odkrycie ;)

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nie mogłam się nadziwić wszechobecnym arkadom ;)

      Usuń
  2. mniam!
    we wszelakie włoskie krainy wchodzę jak nóż w miękkie masło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatycznie tam jest, mnie też by się tam podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oniemiałam, moja Droga.
    korcą mnie te kierunki ogromnie. i nawet chyba lot bezpośredni z Wrocławia jest, a wciąż nie dotarłam...
    cudne obrazy!
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Wrocławia, warto ! i tanio można ;)

      Usuń
  5. Przepiekne zdjecia, piekne zakamarki, nabralam ochoty na Bolonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Można drukować i wieszać na ścianie. Byłam we Włoszech i marzy mi się powrót do tego pięknego kraju.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dziś Bolonia to dla mnie będzie miasto łuków i arkad. I też je kiedyś sfotografuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam przygotowana na dużo arkad i łuków, ale ich ilość i różnorodność mocno mnie zaskoczyła ;)

      Usuń
  8. fantastyczne ujęcia, masz oko, jak zawsze zatonęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę stwierdzić, że zaskoczyła mnie Bolonia ;)

      Usuń
  9. za każdym razem słowo "VIA" zachwyca mnie na nowo :)

    OdpowiedzUsuń