29 marca 2016

DZISIAJ


12 komentarzy:

  1. oh just superb ! Simply beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) U nas słońce i grad na zmianę, na wzgórzach śnieg, zimniej niż zimą ;) Ja chcę wiosnę! Taką prawdziwą z ciepłym wiatrem na skórze i we włosach... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak ciepłych wiatrów i u nas ;)
      i wieje, i siąpi, ale już tylko będzie cieplej ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam te kolorowe wstęgi :)
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze taką wczesną wiosną ;)

      Usuń
  4. zachwyca mnie niezmiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tęskno mi do tęczy. w tym roku jeszcze jej nie widziałam i dzięki Twojemu postowi przypomniałam sobie o niej całą sobą.
    ale pierwszego motylka już widziałam w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tęczę. Ta na Twoim niebie jest zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mogę przejść obojętnie ;)

      Usuń