10 lutego 2016

LISKA




Nowy domownik :)

29 komentarzy:

  1. Jakie to puchate cudo! Kociątko ze smutną minką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, faktycznie, mało się uśmiecha :> ;)

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie mnie rozbroiło maksymalnie :D Jak nic zerka prosto na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wnosi do domowego życia dużo uśmiechu, ale rozrabiara z niej niezła ;)

      Usuń
  3. Ooh so cute!! the second photo is superb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. the power of b&w and analog camera ;)
      thanks !

      Usuń
  4. oj, coś czuję... że nowy domownik uzależnia od przytulania się do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obojętnie się przejść nie da, przyznaję ;)

      Usuń
  5. No jak ja po tych 3 zdjęciach już jestem w niej zakochana, to sobie wyobrażam, co się z Tobą dzieje ;-)
    Piękność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem teraz na etapie prób wychowawczych :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. coraz mniej, rośnie jak na drożdżach ;)

      Usuń
  7. Ja co prawda nie jestem wielką miłośniczką kotów, ale ten jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej dzięki za komplement ;)

      Usuń
  8. Oj, jaka ja zapóźniona jestem ;-)
    A kicia - piękności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy uroda jest wprost proporcjonalna do nieznośności ? ;)

      Usuń
  9. Cudowne. Pierwsze zdjęcia mega. Oprawić i na ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodziak! I jaki rozczochrany haha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogłam przeoczyć :)??? Słodziak i pewnie niezła psota :)

    OdpowiedzUsuń