03 stycznia 2016

I PRZYSZŁA





Biała i zimna.
Dobrego Nowego Roku !

12 komentarzy:

  1. Oh i ah! U mnie nie przyszla ;)
    Szczesliwego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno już jest albo była ;)
      dziękuję i wzajemnie !

      Usuń
  2. Do mnie tez przyszła:) Choć nie mam tak pięknych okoliczności przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas, w mieście było więcej śniegu, niż widać na tych zdjęciach z wypadu ;)

      Usuń
  3. jakże ona dostojna na Twoich zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku :)
    Daaaawno już nie widziałam białej zimy... U nas ciągle około 10 stopni na plusie i nie narzekałabym nic a nic, gdyby nie padało od ponad dwóch miesięcy :/ Wolę już chyba mróz, ale z czystym niebem i słońcem ;)
    Czekam niecierpliwie na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym deszczem u Was to kiepsko ... :/
      ja też wolę białą zimę, najbardziej w górach :)
      Dobrego Nowego Roku Gosiu !

      Usuń
  5. przyszła, odejść nie chce, pierwszy katar odnotowany ;)

    wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzonki dają znać ;)
      ale jak jest śnieżna to nie musi jeszcze odchodzić :>

      Usuń