03 lipca 2015

ZOSTAŁO





po czerwcu pachnące wspomnienie

14 komentarzy:

  1. Prawie, ze zapach czuc, piekne te wspomnienia czerwca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie spektakularne, ale bardzo przyjemne ;)

      Usuń
  2. Ajajaj, piwonie! Moje ulubione! A ja nawet jednego kwiatka tego lata nie miałam, jakoś się nie złożyło... To chociaż sobie popatrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tak konwalie koło nosa przeszły :> ;)

      Usuń
  3. i tak oto dzięki Tobie przyłapałam się na tym, że w tym roku nie zdążyłam powąchać moich kochanych piwonii...
    aj coś chyba powinnam w życiu skorygować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym nie zdążyła, gdyby nie zbiory przemiłej sąsiadki ;)

      Usuń
  4. Twoje zdjęcia są niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba żaden inny miesiąc tak nie pachnie. Dlatego lubię urlop w czerwcu.
    Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo mi się wydaje, podpowiada mi nos ;)
      lubię zapachy czerwca ;)

      Usuń