04 maja 2015

Z DROGI



czasem warto zjechać z głównej drogi

20 komentarzy:

  1. Pięknie :) Tak sielsko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. warto, ale to chyba nie z Twojego Pentaxa :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyobraź sobie, że wybrałam się z zaledwie czterema ostatnimi klatkami na kliszy, które tak oszczędzałam a i tak mi zabrakło :/
      nie pentax, komórka - dobrze, że była ;)

      Usuń
  3. Ja myślę, że lepiej od razu jechać bocznymi drogami :)) Piękny, wiosenny kadr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to do celu prędko bym nie dojechała ;)

      Usuń
  4. Zdecydowanie dla takich kadrów warto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę częściej nadkładać drogi ;)

      Usuń
  5. Zawsze warto, a już na pewno nie warto autostradą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie raz tak miałam, że podróż wydłużała się przez boczne drogi ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie widoki... Dzisiaj miałam podobne kiedy wybrałam się na rower poza miasto, niestety bez tak wspaniałego wiatraka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. skok w bok - i oto inny świat. egzotyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto, chociażby dla takich kadrów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiatrak! Bardzo lubie wiatraki, a ten na dodatek tak ladnie sie prezentuje w tej zolci :)

    OdpowiedzUsuń