02 marca 2015

TYPO








Litery w miejskiej przestrzeni.

21 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mnie ciągnie do Wrocławia, a pierwsze zdjęcie przesądziło sprawę :) Daję sobie czas do końca roku :)
    Fajne fonty wypatrzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, chciałabym zobaczyć Wrocław Twoim okiem ;)

      Usuń
  2. Smakowicie ;-) Lubię to miejskie literowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę tego u nas można wytropić ;)

      Usuń
  3. i tak oto zostałam pokrzepiona na duchu graficznie :) cieszę się, że w PL pojawia się coraz więcej takich ładnych, twórczych i kreatywnych kwiatków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tego więcej, będę "śledzić" ;)

      Usuń
  4. Ładnie ujęte i ze sobą połączone!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ujęte i ze sobą połączone!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienia, ja także lubię wyłapywać takie smaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie, bardzo ciekawie i libreria espanola sie znalazla... gdzie to we Wroclawiu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne! Aż pożałowałam, że Olsztyn jakoś ubogi w interesującą typografię...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrocław w soczewce kałuży...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym tam znowu pojechać :) Świetne kadry wyłapałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonałe! To kulturoznawstwo strasznie mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń