23 lutego 2015

ZAMIANA



Zamieniam zimę na wiosnę, już nie czekam ;)

13 komentarzy:

  1. Ja już widziałam na krzakach przygotowane do zakwitnięcia zielone pąki, aż się szeroko uśmiechnęłam idąc ulicą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas krokusy już się żółcą ;)

      Usuń
  2. Podoba mi się ta zamiana :) Dobrze wziąć sprawy w swoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez wiosny po zimie byłoby ciężko :>

      Usuń
  3. oj, zasiałaś w mojej duszy optymizm! i czuję jak we mnie kiełkuje i rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na zewnątrz już kiełkuje powoli ;)

      Usuń
  4. ha, mi najlepiej fotografuje się zwiędłe kwiaty niż świeże, czy to ma znaczyć, że przywołuję jesień? :)
    może Twoja zamiana przyniesie globalny skutek... tęsknię za słońcem i kwiatkami wyrastającymi prosto z ziemi, a nie z wazonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypatrzyłaś już wrocławskie krokusy ? ;)

      Usuń
  5. Zamieniłaś i już jest :-)

    OdpowiedzUsuń