06 stycznia 2015

NOWOROCZNIE




najdłuższe świąteczne lenistwo, jutro koniec ;)

24 komentarze:

  1. Ja mam dziś doła w związku z jutrzejszym końcem laby...
    Śliczne zdjęcia, a najbardziej to z cieniami na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko wracać, ale jakoś "poszło" ;)
      dzięki, lubię to zdjęcie :>

      Usuń
  2. To z cieniami to też moje ulubione :) A lenistwo faktycznie dłuuugie, nam się skończyło wczoraj, ael miałam wrażenie jakby trwało miesiąc nie dwa tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      strasznie mnie ten czas rozleniwił, długo już takiej okazji nie będzie ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. przeplatany jakimiś działaniami niech jednak będzie ;)
      dzięki :D

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia i wzajemnie !

      Usuń
  5. Ja też się wyleniłam za wszystkie czasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno leniuchowałaś aktywnie ;)

      Usuń
  6. Czerwony domek przypomina mi szwedzkie, wiejskie zabudowania... słusznie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyy ... nie ;), czeskie klimaty ;)

      Usuń
  7. Jakie cudowne cienie na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię te ozdoby, takie rodzinne rękodzieło ;)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia ale najbardziej urzekło mnie to z domkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie skandynawskie klimaty ;) nie miałam aparatu, ale był telefon na szczęście ;)

      Usuń
  9. Dziękuję za życzenia.Również szczęśliwego Nowego Roku życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. to pewnie ciężki był powrót do rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń