24 stycznia 2015

DAYLIGHT






Odczuwam słoneczne braki.


18 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie jest świetne!
    Mnie też bardzo brakuje słońca, aż ciało i dusza przygasają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, i ja też, baaardzo, najbardziej w historii.
    Jak tylko słońce zaświeci od razu chwytam za telefon i dokumentuję cokolwiek, plamę słoneczną na ścianie czy cień jakiś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez, ale jeszce tylko troche :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, rety! Ja, niestety, też ;-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też, choć dziś na chwilę wyszło słońce, tuż przed zachodem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też odczuwam :(
    A tu śniegu przybywa ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. In Bulgaria from multiple days of rain, dark and cold .... I really enjoyed the warmth of the sun your photos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, nie mogę się pozbierać, a luty to już wybitnie nie jest "mój" :/ ;)

      Usuń
  8. Jeszcze trochę trzeba wytrzymać w tych mrokach. Ja też cieszę się każdym promieniem, który zabłądzi do mojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima w tym roku już nie ma szans :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odczuwam niedosyt zdjęć z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  11. trzecie jest takie ekstra, że szok. mam skojarzenia z naszym łódzkim muralem:

    http://4.bp.blogspot.com/--Hk8gCa99Bk/VCBbHHb121I/AAAAAAAAkR8/P-e6WV4xkbI/s1600/11.JPG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny mural !
      a to zdjęcie bardzo lubię, więc miło mi że się podoba ;)

      Usuń