08 września 2014

Weekendy






ostatnio tylko z komórki ...
poprawę obiecuję ;)

25 komentarzy:

  1. Co tam, że z komórki, jak tak przepięknie pokazane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      ale bez dreszczyku emocji czy wyjdzie czy nie wyjdzie i trzeba poczekać za nim się wywoła, a tu pstryk i już widzę :)

      Usuń
  2. Nie obiecuj, ja unikam komórki jak mogę. Aparat mi po prostu przeszkadza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ostatnio to zapominam aparatu, innym razem zakupić kliszy i tak dni lecą, piękne, jesienne ;)

      Usuń
  3. Jaki spokój na tych zdjęciach...
    Jesień wyczuwam w powietrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cisza przed i po burzy, cisza w lesie, bo grzyby rosną i poranne, mgliste cisze ;)

      Usuń
  4. Jak to jest, że Ty robisz lepsze zdjęcia z komórki, niż ja aparatem?:) Cudownie uchwyciłaś te detale. Co do chałwy to była lniana orzechowa. Smak uzależniający, ja już przepadłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wypatrzę gdzieś, to na pewno się skuszę ;)

      Usuń
    2. Polecam, coraz częściej ją widuję, przynajmniej we Wrocławiu.

      Usuń
  5. Z komórki? Nie powiedziałabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się zapomina aparatu to jest to zawsze jakaś alternatywa ;)

      Usuń
  6. Musze zmienic komorka;) Las we mgle mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. nieważne czym, ważne jak - po Twojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. weekendy jak widać udane!
    Czekamy na poprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z komórki czy nie, ale piękne. A takie weekendy w przyrodzie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lekkie, pogodowe zaburzenia, fotogeniczne za to ;)

      Usuń
  10. Mgiełka w lesie - ładna :-)

    PS. Też nie mam czasu na nic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Weekendy zdecydowanie zdarzają się za rzadko :). Takie cuda "komórką" - kłaniam się w pas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już od teraz kolejny wyczekany :D
      odkłaniam się serdecznie ;)

      Usuń