09 maja 2014

Współbrzmienie




28 komentarzy:

  1. (Ł)uszko dla pary :)

    fiolet i rower - genialne polaczenie dwoch rzeczy, ktore mnie uwodza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fiolet ze mną sobie nie poradzi ;)
      rower owszem, ale cały czas go nie mam ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ostatnio poluję kadrem na rowery :)

      Usuń
  3. Alez piekne, najbardziej: chropowata filizanka i wygladzony rower.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie Ty taki ładny plakat wypatrzyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zawsze, w drodze do pracy ;) i prawie chciałam sobie odłożyć ten pstryk na drogę powrotną, bo czas gonił a spóźniać do pracy się nie wypada ;) ale pstryknęłam i dobrze, bo już go nie ma :>

      Usuń
  5. Jak zawsze fenomenalnie patrzysz .

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dzięki, jestem z niego zadowolona ;>

      Usuń
  7. Och, jak jak lubię Twoje oko do takich rzeczy :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. a ja jestem fanką Twoich relacji z podróży :D

      Usuń
  9. Czy mogę prosić o kontakt? (edukacja@gallen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna impresja :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne ! ! ! Idealnie dopasowane, dawno nie zaglądałam, więc nadrabiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie zapomniałaś :D

      Usuń
  12. Świetna kompozycja !
    Gratuluje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam !
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam :D

      Usuń
  13. Wspaniale to u Ciebie współbrzmi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zestawiasz zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń