10 kwietnia 2014

Teren działań


Rozpruwacza ... ;)


11 komentarzy:

  1. wygląda jak okienko teatrzyku dla dzieci z początku XX wieku, dzięki tej czarno-bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to zwykłe kamieniczne okno ;)
      masz rację, z tymi zasłonkami jak kurtyna :D

      Usuń
  2. teren działań... podglądacza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widząc zdjęcie na miniaturce myślałam, że to okienko przyczepy kempingowej i skojarzyło mi się z budową domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      faktycznie po miniaturce można tak wnioskować ;)
      to stara kamienica, a te okienka (bo są dwa) zawsze mi się podobały, pomieszczenie długo stało puste ale o jakiegoś czasu ożyło ;)

      Usuń
  4. Rozpruwacz ma piękną siedzibę. Te okna zachwycają mnie niezmiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie też :D
      to Twoje okolice mniej więcej ;)

      Usuń
  5. To Wrocław, a gdzież to? Genialne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rydgiera/Jagiellończyka ;)
      dzięki :D

      Usuń
    2. Ja również dziękuję, że pokazujesz takie magiczne ujęcie świata:)

      Usuń