26 marca 2014

Ona i On



Miesiąc temu - na niebie mocno porannym.

16 komentarzy:

  1. Niesamowita konstelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe co to za gwiazda ;) fotografia polega na patrzeniu i widzeniu tego, co dla innych niewidoczne... widzisz, ja tego złożenia niebieskiego nie zauważyłam - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiezyc dziala na nas przyciagajaco - to dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografowanie księżyca to moja słabość najostatniejsza :). Lubię jak mi w okna zagląda i oświetla poduszkę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale niesamowity moment! Domyślam się, że to któraś z planet, bo gwiazdy nie kojarzę w tym miejscu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam. Nigdy nie widziałam księżyca i gwiazdy w takim ułożeniu.

      Usuń
  6. Ale wypatrzyłaś! Ja niestety też nie wiem, co to za planeta - ale to raczej planeta właśnie, nie gwiazda.... tak czy inaczej, niesamowite ujęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      myślałam, że uda nam się wspólnie ustalić "co to" ;)
      słaba jestem z astronomii :> i widok ten mnie naprawdę zaskoczył ;)

      Usuń
  7. Jezu cudowny moment, uwielbiam to foto!
    Myślę że to planeta, bo nigdy nie widziałam w tym miejscu żadnej nawet najmniejszej gwiazdy :))
    rozladowanieinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam, do tej właśnie pory kiedy to zobaczyłam ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  8. Ciekawy moment. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń