14 grudnia 2013

Ostatnie jesienne





Na szybko, chwila oddechu poza miastem.
Zamek Czocha.

32 komentarze:

  1. Piękny! Mam go na swojej liście "miejsc, które koniecznie trzeba zobaczyć" ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, tylko wcześniej lepiej sprawdzić dostępność - bywa, że jest zamknięty dla zwiedzających, często kręcą się tam na przykład ekipy filmowe ;)

      Usuń
  2. No pięknie,a już miałam pytać gdzie to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to teraz czekam na Twoje zdjęcia :D

      Usuń
  3. pośród takich krajobrazów chciałabym spacerować w długiej sukni, z rozkloszowanymi rękawami. w długich wiązanych trzewiczkach i wełnianym dobrze skrojonym w tali płaszczu.
    i basta!
    bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oniemiałam na widok tych zdjęć. Jaki nastrój niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesienna cisza, ani śladu po turystach ;)

      Usuń
  5. W takiej scenerii można przeżyć jesień, nawet tę szarą i brzydką. Pięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz ciekawa jestem tego miejsca w innych odsłonach ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  6. piękne zdjęcia i znajome klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia i znajome klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę Ci, że masz tam o wiele bliżej ;)

      Usuń
  8. Jeśli na szybko, to całkiem udane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dość, że na szybko to jeszcze z przygodami, bo w ten dzień dla zwiedzających zamek był nieczynny :>

      Usuń
  9. Zdjęcie po prawej ze składanki chętnie ułożyłabym na puzzlach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamarzyły mi się puzzle pod choinkę ;)

      Usuń
  10. Pięknie!! teraz mogę żałować, że zawsze miałam lenia gdy padło pytanie czy jedziemy zobaczyć Zamek Czocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet późną jesienią robi wrażenie, warto ! :D

      Usuń
  11. Urocze jesienne krajobrazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję !
      ja podziwiam Twoje kadry ! :D

      Usuń
  12. Pięknie...jesiennie...tajemniczo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jesieni mu do twarzy, myślę że i zimą może być tam ciekawie :)

      Usuń
  13. Jakie wspaniałe zamczysko! Bardzo nastrojowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie, szczególnie to ostatnie zdjęcie. A sam zamek miałam okazję odwiedzić - niezwykły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zamek i okolice warte zobaczenia, w pobliżu dwie imponujące zapory wodne, warto ;)

      Usuń
  15. uwielbiam fotografować łodzie :)
    zapraszam rowniez do siebie: www.stopmymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń