05 listopada 2013

Odhaczyłam październik, taki był









41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. czasem mglisty z rana, a potem słoneczny i ciepły ;)

      Usuń
  2. Październik w tym roku był wyjątkowo ciepły i słoneczny :) Teraz zaczyna się szaro-bura jesień, niestety. Zdjęcia piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam i dziękuję !
      to prawda, listopad jak na razie przywitał deszczem :(

      Usuń
  3. Rowerowy, senny, mglisty i jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciepły i pełen dobrej energii
    a na tych ławeczkach ze zdjęć, w takim październikowym słońcu jakie złapałaś w kadr, mogłabym siedzieć i siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. groziłoby to zasiedzeniem do zimy ;D

      Usuń
  5. Październikiem rozpieściła nas jesień i życzyłabym sobie podobnego listopada, choć troszkę...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie takie samo życzenie mam ja, ale na razie za oknem deszcz :/

      Usuń
  6. Przpiękny był :-) A na Twoich zdjęciach cud miód i orzeszki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były i orzeszki - laskowe, włoskie, świeże, takie jak lubię najbardziej ;)

      Usuń
  7. Październik w tym roku był dla nas łaskawy pod względem pogody. Szkoda, że tak szybko minął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego go odhaczyłam, bo minął mi jak parę dni :> ;)

      Usuń
  8. Piękny był :) Ładnie go utrwaliłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był ładniejszy od września nawet ;)
      dzięki Manitou :D

      Usuń
  9. Mój ulubiony :) U nas niestety wyglądał dokładnie przeciwnie, był szary i mokry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki będzie listopad ? u nas deszczowy i szary właśnie, obym się myliła ;)

      Usuń
  10. nadrobił za wrzesień kolorami i temperaturą, u Ciebie jak zawsze zachwyciły kadry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zachwycałam Twoimi jesiennymi, o czym nie napisałam u Ciebie więc wspominam u siebie ;D
      prawda, wrzesień trochę rozczarował ale październik ... ;)

      Usuń
    2. i Wasz Wrocław piękny, nawet w listopadzie, myślałam o Was, o Tobie i Idze, będąc chwilę w stolicy Dolnego Śląska ;)

      Usuń
    3. dziękuję za myśli Jo i ja też posyłam swoje niejednokrotnie :*

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. dziękuję !
      zmuszona byłam zamienić fuji na kodaka, może to dlatego ;)

      Usuń
  12. Jak zawsze podrozniczo. Niestety nie rozpoznaje miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podróże w drodze i z pracy ;)
      mój Wrocław :D

      Usuń
  13. Liściasty, słoneczny i cieplutki ;-)
    Wyglądał cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie taki był, a teraz ... :(

      Usuń
  14. Mój zleciał nie mam pojęcia kiedy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie było z moim, dlatego go "odhaczyłam" :>

      Usuń
  15. dobrze popatrzeć na zanajome miejsca przez Twój obiektyw...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię patrzeć na miejsca które znam oczyma innych ;)

      Usuń
  16. Złocisto - mglisty.... przepiękny ten Twój październik, magiczny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. takich teraz coraz więcej, tylko liści na drzewach brak :>

      Usuń
  18. umierające budki telefoniczne... pamiętam jakm się z dzieciatnią z podwórka dzwoniło na dziwne bezpłatne infolinie, żeby powiedzieć coś głupiego. "bakłażan" na przykład.

    OdpowiedzUsuń