15 października 2013

Nie tędy droga



37 komentarzy:

  1. nie tędy, nie tędy - wbrew pierwszej myśli Twój wpis ma podłoże bardzo filozoficzne!
    Ileż to razy człek błądzi, dochodząc potem do wniosku - nie tędy ... droga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i taki miał być, nie do końca wprost ;)

      Usuń
  2. mural jest świetny! Prosty jak lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we Wrocławiu mam swoje ulubione, ta "instalacja" pojawiła się niedawno ku mojej radości ;)

      Usuń
  3. Zastanawiam sie, co onzacza to srodkowe zdjecie i nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      dla mnie - nawiązanie kształtem, formą i kolorem do okrągłych znaków zakazu i jeszcze gra kolorów - czarny, czerwony i granat samochodu, a na dokładkę na tle kolejny znak, ostrzegawczy ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  4. a ja na dwóch skrajnych zdjęciach widzę duże lizaki o smaku malinowym
    zaś na środkowym foto- wypisz wymaluj jest wielka wiśniowa pastylka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Natka, bez Ciebie blogowanie byłoby nudne, za każdym razem łamiesz przepisy i wiedziesz mój umysł drogami pod prąd :D

      Usuń
  5. czytam "o Tobie", czy te zdjęcia co tu widzę robisz analogowym pentaxem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj !
      tak się złożyło, że pentaxom jestem wierna, moją pierwszą MZ 5 z 97 r. zastąpiłam MZ 7 i nic więcej mi nie trzeba ;)
      wszystkie zdjęcia na moim blogu zrobione są tym analogiem :)

      Usuń
  6. Zgadzam się, że nie tędy widząc te szaro-bure budynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja do pracy codzienna ;)
      szaro, buro, ale tam jest tyle "smaczków" ;)
      a każdy kolor jest tysiąckroć mocniejszy niż w "normalnym" otoczeniu :)

      Usuń
  7. to trzeba dookoła:) Nie zawsze na skróty to dobra droga, poza tym nie o to idzie, by szybciej dojść, ale by iść interesującą trasą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      przemiłe odwiedziny ! :>
      włóczę się co chwilę inną, spóźniam do pracy, a w drodze z pracy do domu :> ale opanować się nie mogę ;)

      Usuń
  8. zdjęcia jak zdjęcia, ale Twój tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutaj zawsze znajdzie się pomysł na zdjęcie :) Coś obok reszta przechodzi obojętnie staje się dla Ciebie dobrym materiałem na post i to mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :D
      lubię rzucać się w wir poszukiwań "czegoś" ;)

      Usuń
  10. -przepraszam a którędy do..?
    -nie tędy!

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pierwszym ten znak przyklejony do muru - nie ryzykowałabym wejścia w ścianę, ale jak ładnie je spięłaś tym środkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      znakowy u nas bałagan, powyginane, nadgryzione zębem czasu i szpetne ;)
      postanowiłam bardziej przychylnie na nie spojrzeć :>

      Usuń
  12. Znaki! Jak dla mnie zawsze wpychają się w najlepsze ujęcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      co racja to racja ;) a ja tutaj wykorzystałam ich wszechobecność ;)

      Usuń
  13. gdyby tak dało się zasłonić wszystkie te smutne mury... lubię murale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewentualnie przywrócić wszystkim szarym kamienicom ich dawny blask ;)

      Usuń
  14. I szarość zyskała nietuzinkowy wygląd. Super zestawienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak jak chciałam :>
      dzięki :D

      Usuń
  15. Ależ świetnie wypatrzone! Lubię takie pomysłowe zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja lubię wchodzić w takie zakamarki :-))

    OdpowiedzUsuń