08 sierpnia 2013

Kolor i faktura






47 komentarzy:

  1. Nie ma to jak zajmowanie się zdjęciami po wakacjach. Z jednej strony żal, że już po, ale z drugiej strony to pyszczak się śmieje, że tak cudnie było i nazbierało się kolejne miłe chwile do wspominania . :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cztery klisze wspomnień ;), a nie chciałabym za bardzo nudzić ;)

      Usuń
  2. takie lubię u Ciebie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie "skolażowane" wiem ;), ostatnio brak mi do takich natchnienia :> ;)

      Usuń
    2. nie skolażowane, ale klimatyczne-detaliczne ;)

      Usuń
    3. tom się pomyliła, może uda mi się jeszcze trochę "poklimacić" ;)

      Usuń
  3. o,Ptacho! o, mistrzyni zestawień!
    cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natko ! ukłony głębokie i podziękowania ;)

      Usuń
  4. Jak pięknie, jak wakacyjnie :) Więcej prosimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę ? zanudzę Was ;)

      Usuń
    2. Ja się nie zanudzę, a mam spore zaległości, więc także oczekuję na cd !!!

      Usuń
    3. to w takim razie przeglądam dalej i coś jeszcze wrzucę :> ;)

      Usuń
  5. Bardzo pięknie, wspomnienie wakacyjne...

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zestawienia! I wszystkie trzy faktury kojarzą się z wakacjami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadmorskim kamieniom i turkusowi nie sposób odmówić wakacyjnych skojarzeń ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajne zestawienia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kolorystyka! Kompozycje cudnie przez Ciebie dopasowana !
    Turkusy i szarości uwodzą mnie niezmniennie. Zresztą w ogóle wolę zimne odcienie od ciepłych
    pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie jest odwrotnie, wolę ciepłe kolory ale lubię je w towarzystwie tych zimnych ;)
      też posyłam serdeczności :D

      Usuń
    2. zimno-ciepło:)

      a ja zimno-zimno - a taki zmarźlak jestem. Psychoanalityk pewnie miałby ze mną trochę pracy - haha :)

      Usuń
    3. ;) to ja w kolorach ciepło, a jeśli chodzi o temperaturę otoczenia to zdecydowanie w kierunku chłodno ;)

      Usuń
  9. ła, ale się świetnie takie zdjęcia ogląda!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i u Ciebie zajmujące opowieści :)
      pozdrawiam !

      Usuń
  10. Uwielbiam kamieniste plaże i kamieniste zejście do morza. Chociaż jestem chyba w mniejszości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja w tej mniejszości razem z Tobą ;)

      Usuń
  11. "Dobre oko" i cudne zestawienia zdjęć ze sobą. Wyczuwam duszę artystyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dusza by chciała, ale w ciele nieporadnym uwięziona ;D
      dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  12. pachnie latem... i te schody do cytadeli.. fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki !
      ShoKa szkoda, że nie mogę Cię odwiedzić :>

      Usuń
  13. Ale robisz fantastyczne zdjęcia! gdzie to takie piekne widoki? W tym i poprzednim poscie? www.aszczepanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj !
      dziękuję za odwiedziny, to Czarnogóra ;)

      Usuń
  14. jak dla mnie-rewelacja. pięknie wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można się nimi karmić do woli ;)
      pozdrawiam ! :D

      Usuń
  15. Pięknie, a drzwi po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kompletnej rozsypce, ale uroku nie można im odmówić ;)
      dzięki Gosiu !

      Usuń
  16. Zainspirowałaś mnie wakacyjnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze zestawienie podoba mi się najbardziej. P.S. Cieszę się, że czekałaś :)

    Ściskam, Meg

    OdpowiedzUsuń
  18. inspirujące wakacyjne migawki!
    drugi zestaw lubię chyba naj;)

    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałam zainspirowana i uległam, a teraz przekazuję inspiracje dalej ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  19. Super kolaże :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    m.
    haloomy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń