03 sierpnia 2013

Będzie mi brakowało





tego miejsca i takich widoków po przebudzeniu !

34 komentarze:

  1. cudowne, nie dziwię się, a nie dało się zostać :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, za krótki urlop sobie zaplanowałam ;)
      następnym razem biorę trzy tygodnie jednym ciągiem, jeśli się da ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. pewnie będę kiedyś chciała tam wrócić :> ;)

      Usuń
  3. Pięknie! A gdzie są te cudne widoki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boka Kotorska, dobry cel może nie na mikro ale na makrowyprawę ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Poproszę o namiary na to cudne miejsce, chciałabym tam pojechać, może w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Czarnogóra, Boka Kotorska - piękne widoki, klimatyczne miasteczka, zachęcam ;)

      Usuń
  5. To Czarnogóra, tak? jezioro Szkoderskie? Byłam tam trzy lata temu - wróciłam w zachwycie. Cudne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnogóra, Roma - zainspirowałaś mnie do tego wyjazdu ;), niestety nad Szkoderskie nie dojechaliśmy, zatrzymała nas Boka Kotorska ;), a nad morzem najdalej Petrovac, także w rejony w których byłaś Ty nie dotarłam, zostawiam sobie otwartą furtkę, bo warto ! :D

      Usuń
    2. Warto, taki mały kraj i ma tyle możliwości... Miło, że Cię zainspirowałam, u mnie też nie skończyło się na jednym wyjeździe ;-)

      Usuń
  6. Cudne miejsce, nie dziwię się więc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłam się na nie napatrzeć ;)

      Usuń
  7. Trudno się temu dziwić, skoro tak tam pięknie :) Sama chciałabym mieć takie widoki każdego ranka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy naciszyłam się nimi na zapas ;)
      pozdrowienia !

      Usuń
  8. Jakos mnie nie dziwi, ze bedzie Ci brakowalo TAKICH widokow.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma się co dziwić. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, Jagoda - czyli widzę, że mój zachwyt był uzasadniony ;D
      pozdrawiam !

      Usuń
  10. Dobrze, że piękne zdjęcia zrobiłaś, zawsze to jakaś namiastka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Drui :D
      a może też będzie zachętą do wybrania się w tamte strony ;)

      Usuń
  11. Podoba mi się Twój punkt widzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :D
      witam i pozdrawiam !

      Usuń
  12. Zachwycające widoki. Ładne światło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło Cię u mnie widzieć Agato ! :)
      bardzo mi się podobało to poranne światło i te mgiełki schodzące po nocy z pagórków :D

      Usuń
  13. PRześliczne, kojące widoki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie były - kojące ;)
      witam i pozdrawiam !

      Usuń
  14. Tylko wziąć kocyk,położyć się i delektować... Przed monitorem też można przecież;)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby można, ale jednak prawdziwego kontaktu z naturą nie zastąpi ;)
      ale delektuj się proszę ! ;)

      Usuń
  15. Rozumiem Twoją tęsknotę za takim krajobrazem za oknem...Czasem wystarczy tylko zamknąć oczy by wspomnienia wróciły...I tego życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D
      tak jak u Ciebie - wspomnienia z Tajlandii ;)

      Usuń