08 lipca 2013

Z dala od miejskiego zgiełku





30 komentarzy:

  1. Sielanka...Chwilo trwaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalety takiej chwili warto docenić ;)

      Usuń
  2. Dobrze że to tylko spacerujący bocian

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, letnia sielanka. Slysze bzyczenie much

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne letnie widoki,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już niedługo i będę spacerować w takich pięknych okolicznościach przyrody :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sielskie klimaty, bociek polujący na żaby... żyć nie umierać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieś to lepsze wakacje, niż jakieś zagraniczne plaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      lubię polską wieś, ale taka plaża ... pusta ;) też jest całkiem, całkiem ;)

      Usuń
  8. Wsi spokojna, wsi wesoła! Ależ sielsko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie, spokój ogarnia od samego patrzenia na Twoje zdjęcia. Chciałabym teraz tam być.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manitou, to na rower i w okolice, Ty bywasz na "wrocławskich opłotkach" :D
      pozdrawiam !

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. chyba pora na okulary ;)

      Usuń
    2. nieee, jam muszę sobie sprawić lepszy obiektyw ;)

      Usuń
    3. myslalam, ze to dzwonki:)

      Usuń
    4. a ja patrząc na to z daleka pomyślałam, że na polu stoi woda ;)

      Usuń
  11. 2 zdjęcie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      witam i pozdrawiam, już odwiedziłam ;)

      Usuń
  12. Fantastyczne letnie klimaty.... tęsknię za takimi wakacjami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam zawsze ochotę na chwilę oddechu w takich miejscach ;)
      pozdrawiam Gosiu :D

      Usuń
  13. Takie kadry to ja lubię najbardziej, sielsko anielsko! :)

    OdpowiedzUsuń