30 lipca 2013

Wakacyjny błogostan






 i po urlopie ;)

30 komentarzy:

  1. ale cudownie !!! ja jeszcze nie miałam okazji w tym roku wyłożyć się na piasku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to plażing w ogrodzie ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  2. Ależ to był urlop :-) Piękne kadry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dag !
      ale dzieci Ci szybko rosną ;)
      pięnie było, jeszcze coś pokażę ;)

      Usuń
  3. Jak to mówią, było miło ale już się skonczyło. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, zawsze zazdroszczę tym którzy są przed kiedy ja już po ;D
      pozdrawiam !

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. trochę trzeba będzie poczekać :>
      witam i pozdrawiam ! :D

      Usuń
  5. No niestety, wszystko ma swoj koniec - ale widze, ze jest co wspominac. Pieknie w Chorwacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że urlop udany, a wspomnienia zostaną na zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę żal, że nie zobaczyliśmy więcej, ale może to i dobrze - trzeba będzie wrócić raz jeszcze ;)

      Usuń
  7. Błogostanu zazdroszczę - zakończonego urlopu już nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za małe współczucie ;)
      trudno mi się pracy odnaleźć :)

      Usuń
  8. Ja jeszcze na długo przed urlopem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że uda mi się pokazać jeszcze trochę więcej tego piękna :> ;)

      Usuń
  10. nic nie może wiecznie trwać ;)
    zdjęcia przyjemne,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. po, ale w kolejce do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze dwadzieścia cztery dni, ale kiedy kto to wie ;)

      Usuń
  12. Błogo na tych zdjęciach, bardzo :)
    Oby do następnego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leniwie, powoli, bez pośpiechu, tak jak na wakacjach być powinno ;)
      dzięki Yba :D

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. pociągam nosem Natka razem z Tobą ;)

      Usuń
  14. a ja nie urlopuje w tym roku. :( obserwuje będę zaglądać tu częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam i zapraszam w takim razie częściej :D

      Usuń
  15. Za rok będzie znowu;) Lubię takie zestawienia!:) Miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam !
      i dziękuję, a może uda się jeszcze coś w tym roku uszczknąć z niewykorzystanego do końca urlopu ;)
      pozdrawiam !

      Usuń