20 czerwca 2013

Uff - jak gorąco !





20 komentarzy:

  1. ja też, ja też chcę się tak zabawić! i tanecznym krokiem dojść na drugi koniec tęczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyna okazja żeby ją złapać tuż przy ziemi ;D

      Usuń
  2. Nam nie pozostaje nic innego jak zimny, górski strumyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja Ci zazdroszczę dostępu do takiej ochłody :>

      Usuń
  3. nawet niebo zsyła tęczę po trochę rosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj już rosa prosto z nieba ;)
      ale leje !

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja nie lubię upałów, bardziej odpowiadały mi takie warunki atmosferyczne jak u Ciebie Gosiu ;)

      Usuń
  5. Super pomysł na ochłodzenie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w gorące dni w ruch idą w naszym mieście wszelkiego rodzaju "spryskiwacze" ;)

      Usuń
  6. Fakt, momentami nawet za gorąco...Ale nie narzekam bo jak będzie -20 to zatęsknie jeszcze...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka uroda tęsknoty ;) za tym czego akurat nie ma ;)

      Usuń
  7. Kocham ten wynalazek, jest zbawieniem w upalne dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałaś go pewnie podczas wizyty we Wrocławiu ;)

      Usuń
  8. Wspaniałe fotki! Znowu będą na czasie za chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń