31 maja 2013

W sercu maj




26 komentarzy:

  1. ten maj mógłby trwać do jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, zważywszy że czerwiec wita nas deszczem :(
      a maj to miesiąc który wyjątkowo szybko mija ;)

      Usuń
  2. Kolorowe ule, takie same jak u mojego dawnego sąsiada. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo mi się te ule spodobały ;)

      Usuń
  3. Ale pogoda! juz prawie zapomnialam, ze tak moze byc pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, że ostatnio nas słońce nie rozpieszcza :>
      ale wcale tak idealnie nie było kiedy robiłam te zdjęcia, to były chwile wolne od deszczu ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, fajnie skomponowały się ze sobą :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja podziwiam Twoje górskie krajobrazy ;)
      pozdrowienia !

      Usuń
  5. Najważniejsze, żeby w sercu i w duszy majowo było!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczny i kolorowy ten maj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorowy był, ale lekko chmurzasty jednocześnie ;)

      Usuń
  7. A na samym czubeczku widzę 'szczęście' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, nie wiedziałam że z bzowego kwiatu też można coś "wyczytać" ;)

      Usuń
  8. Tak mi smutno, bo bzy już przekwitły:-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maj trwa zbyt krótko ;)
      też lubię bzy :D

      Usuń
  9. Przeleciał maj...ciekawe co pokaże nam czerwiec?

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie maj cudowny! Prawda, że mógłby trwać i trwać?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. lubię jak się na niebie dzieje ;)

      Usuń
  12. piekne, majowe, romantyczne, ciepłe i słoneczne:) UWIELBIAM:)

    OdpowiedzUsuń