16 maja 2013

Sielski początek maja






19 komentarzy:

  1. a cóż to za zapomniane miejsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka zapomnianych zakamarków w małej wioseczce słoweńskiej ;)

      Usuń
  2. O jak pięknie, myślałam że to Włochy patrząc na kamienicę...ale jednak nie, gdzie? Klimatyczne miejsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o włoskie wpływy tam nie trudno, bo i do Włoch rzut beretem ;), to takie "wspinaczkowe zagłębie", wioska położona u stóp skalnych ścian - Osp

      Usuń
  3. Widzę po etykietce, że Słowenia? :-) achhhh, RAJ :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śródziemnomorsko, a to lubię ;D

      Usuń
  4. Nie wiem czemu ale jak patrzę na pierwsze zdjęcie ( tzn. te 2 w 1 ) to mi się dzieciństwo przypomina...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś kadr zatrzymany w pamięci :)
      ja mam tak z zapachami ;)

      Usuń
    2. Z zapachami też tak mam:).Większości odwiedzanych przeze mnie miejsc mogę przypasować jakiś zapach, a później jak sobie wspominam to je czuję.A zaczęło się od oregano, bo jeszcze w liceum jeździłam do pracy na grecką wyspę, praca jako kelnerka w tavernie, i jakoś mi się zapach oregano utrwalił w greckiej sałatce, i od tamtej pory jak czuję oregano to widzę morze, plażę i słyszę grecką muzykę:).O właśnie, idę sobie "niuchnąć" do kuchni:)

      Usuń
  5. klimatyczne zdjęcia:) jak z jakiegoś filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z fujifilmu ;D
      witam i pozdrawiam !

      Usuń
  6. Jakby czas stanął w miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę stanął, ale z wielkim urokiem ;)

      Usuń
  7. normalnie szczujesz nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest już dawno po wszystkim, więc i samą siebie teraz lekko szczuję ;)

      Usuń
  8. Wlasnie dlatego lubie zdjecia, bo potrafia wydobyc piekna z miejsc, rzeczy, gdzie wydawalo by sie, tego piekna nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to Twoja wrażliwość przecież, że to piękno dotrzegasz :)

      Usuń
  9. Wygląda jak miejsce zapomniane przez ludzi, ale chyba właśnie takie są najbardziej sielskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejsce sprzyjające odpoczynkowi i wytchnieniu, polecam :D

      Usuń