08 maja 2013

Chwila wytchnienia




30 komentarzy:

  1. Nie wiem, gdzie bylo pierwsze zdjecie zrobione, ale to jest to o czym marze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tęskniłam już za morzem, więc sprawiłam sobie przyjemność - chwilkę wytchnienia ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. na koniec miesiąca szykuje się kolejny dłuższy weekend ;)

      Usuń
  3. na pierwszym zdjęciu
    na cienkiej linii horyzontu tańczy walczyk spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym cisza przed burzą :-)
    Drugie natomiast uspokaja od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kłosy - aż słychać jak rosną ;), te chyba o tym wytchnieniu z pierwszego marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, że mi się udało trochę oddetchnąć i morskim i sielskim wiatrem :D

      Usuń
    2. a to zdecydowanie najważniejsze ;)

      Usuń
  6. patrzę na drugie zdjęcie i marzę o wakacjach...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się zdjęcie nr 2 :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szumiały trawy, morze szumiało...w duszy zaszumiało pewnie też...

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. spodobało mi się jak ze sobą kontrastują ;)
      witam i pozdrawiam ! :D

      Usuń
  10. O jakie spokojne, kojące zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie chwile wytchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) już bym chciała taką kolejną :>

      Usuń
  12. Zdjęcia naprawdę dające ukojenie.

    OdpowiedzUsuń