11 kwietnia 2013

Oczekiwanie



20 komentarzy:

  1. sporo oczekiwania w tym naszym nowym roku...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny zestaw i pasuje do tytułu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słów u mnie z założenia mało, więc tytuł posta wraz z obrazem musi zagrać ;)
      dziękuję Roma :D

      Usuń
  3. jak ja czekam na Twoje obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak mi miło :D
      zmotywowałaś mnie :D

      Usuń
  4. Już nie musimy czekać! Wiosna już tuż, tuż! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szalenie przepadam za chrupiącą skórką pieczywa i fioletami- to mi umila życie cały czas, nie tylko w czasie oczekiwania na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. preclowe skórki też uwielbiam, ale z fioletami gorzej ;)

      Usuń
  6. Warto było czekać, ciepło coraz cieplej ;-)
    I cieszę się bardzo, że chodzimy we Wrocławiu tymi samymi drogami :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie weekend u Ciebie już był rowerowo-wycieczkowy ? ;)
      Wrocław jest mały jednak ;), jeszcze nie zrealizowałam planu "zapuszczenia" się za Tobą w okolice Traugutta ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. lubię tak czasem się rozmarzyć ;)

      Usuń