26 lutego 2013

Zimowe poranki






22 komentarze:

  1. Ktos mi kiedys powiedzial, ze rozowe chmury zapowiadaja snieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, w tym roku już dziękuję bardzo ;)

      Usuń
    2. a ja zawsze myślałam, że różowe chmury zapowiadają dzień słodki i niewinny, w charakterze podobny do zwiewnej, tiulowej dziecięcej sukienki w kolorze pudrowego różu :)

      Usuń
    3. zapowiadał się niewinnie, ale był mroźny ;)

      Usuń
  2. cudowne, uwielbiam ten kolor nieba, kiedy budze sie bardzo bardzo wczesnie i... nie musze isc do pracy. Moge wtedy wyjsc i z usmiechem przywitac sie z zimnem, szczesliwa ze za chwile schowam sie pod jescze ciepla koldre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło też przespacerować się w takich okolicznościach przyrody :D

      Usuń
  3. różowe,czerwone chmury - przy zachodzącym słońcu zwiastują wiatr :-)
    Mówię Wam to ja - góralka z krwi i kości. Natomiast przy wschodzie nie wiem co oznaczają:-)
    Ale te zimowe poranki mają w sobie coś nadzwyczajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda od dzisiaj będziesz pogodową wyrocznią, góralską ;)
      to nie dobrze, bo ja nie lubię wiatru (akceptuję tylko ten nadmorski ;) ) a różowe chmury chciałabym jednak oglądać ;)

      Usuń

  4. Dawno nie widziałam takiego nieba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie ostatnio niebo zasnute równo szarością :>
      to moje - styczniowe ;)

      Usuń
  5. warto wcześnie wstawać dla takich widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja takie widuję wychodząc z pracy ;), ale już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to za długo Jo w pracy siedzisz :> ;)
      fakt, dnia przybywa bardzo szybko :D

      Usuń
  7. teraz bardzo mi sie podobaja te fotki, bo siedze pod kocykiem ze szklanka herbaty, ale jakbym dzisiaj z rana na nie spojrzala to chyba nie podziwialabym tych kolorow, tej atmosfery...zimno bylo okropnie bleugh :)))) ale juz blizej do wiosny niz dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas zima uparcie jednak wraca :>
      witaj, oj dużo u Ciebie do czytania :D
      chętnie się wczytam ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  8. Zimne chyba te poranki muszą być, ale za to jakie ładne poranne niebo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam już na te cieplejsze poranki z utęsknieniem ;)

      Usuń
  9. Dołączyłam do obserwatorów, ponieważ blog bardzo mi sie podoba :) świetne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i zapraszam do "podglądania" ;)

      Usuń
  10. Zimowe poranki i wieczory zawsze kojarzą mi się właśnie z połączeniem odcieni bieli i lekkiego różu na niebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda niebo jest o tej porze wyjątkowo barwne
      witam i pozdrawiam ! :D

      Usuń