20 lutego 2013

Koń - jaki jest, każdy widzi




16 komentarzy:

  1. saniami się jechało, co, z pochodniami i grzańcem :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stało się obok sań, a potem była herbata z cytryną ;D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj rwie ! nie miałam jeszcze okazji tej przyjemności zaznać ;)

      Usuń
  3. moje najukochańsze zwierzęta :) miałam to szczęście, że mieliśmy własnego kiedy byłam dzieckiem :) happy days

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja Młodsza ma bzika na punkcie koników - zbiera wszystko co się da w temacie ;)
      mieć własnego, to dziecięce marzenie :>
      szczęściaro :D

      Usuń
  4. Aż mi włosy zafalowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na drugim zdjęciu - pełna harmonia :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zgodnie pracują i harmonijnie odpoczywają ;)

      Usuń
  6. a ja sie boje koni...piekne zdjecia, szczegolnie pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czuję respekt :>
      próbowałam panningu ;)

      Usuń
  7. Byłaś w Zakopanym zima..zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie mają piękne profile! A kulig jak z "Potopu":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      tylko sanie puste przebiegi robią ;)

      Usuń