30 stycznia 2013

Lekkie nasycenie i wyczekiwanie



45 komentarzy:

  1. Płatki śniegu cudowne, z tego kontrastowego zestawienia i tak wybrałabym zimę, wspaniałe światło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja już bardziej w stronę zielonego ;)

      Usuń
  2. Ja bym sie polozyla wsrod kwiatuszkow i patrzyla na niebo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mogłabym oddać się słodkiemu "nicnierobieniu" ;D

      Usuń
  3. o tak! Piękne zestawienie!
    Mam nadzieję, że nie przyjdzie nam czekać długo do tych widoków zielonych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc na dzisiejszy, poranny śnieg chyba jeszcze trochę poczekamy :> ;)

      Usuń
  4. Rosa na trawie :))) u mnie obecnie jest trawa w wodze... więc wyczekuję małego wiosennego osuszenia. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u nas znowu trawa pod śniegiem ;)

      Usuń
  5. jakoś tak nostalgicznie... zarazem ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, łatwiej byłoby znieść tę zimę, gdyby przeplatała się z wiosną ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez chwilkę ta tegoroczna miała takie tendencję ;)

      Usuń
  7. trafilam wlasnie na Twojego bloga i co nieco przegladnelam. piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, ja też przespacerowałam się już u Ciebie uliczkami Toledo ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  8. wyczekuję i ja.

    a kolaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Anetko ! :D
      po zimie apetyt na wiosnę jest zawsze wielki ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. na tej szybie zawsze wyglądają tak samo ;)

      Usuń
  10. no i zaostrzyłaś mój apetyt... na życie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię biel, ale w takim połączeniu zdecydowanie wygrywa zieleń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo u Ciebie pięknej bieli, ale ja też mówię zieleni tak ;)

      Usuń
  12. już niedługo :) zdjęcie ławki w śniegu... ach - to jest moja ulubiona zima :) śnieg i to światło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się podobają te ławki w naszym Staromiejskim parku, są takie angielskie ;)

      Usuń
  13. przepiękne zestawienie, zaostrzyłaś moją tęsknotę za wiosną, latem:) Ech, jeszcze trochę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie jeszcze przyjdzie nam chyba trochę poczekać, dzisiaj mocno sypnęło śniegiem :>

      Usuń
  14. Rewelacyjne zestawienie, powrórzę za innymi:) Ten kontrast bieli z soczystą zielenią jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta biel prosiła się o zieleń ;)

      Usuń
  15. optymistyczne zestawienie barw!:)/chcę wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połączenie zimy z wiosną :) wiosno nadchodź szybko :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba przyjdzie zgodnie z kalendarzem ;)

      Usuń
  17. piękne połączenie, sprawia, że to czekanie nie jest takie niecierpliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekałam już w styczniu, a to już koniec marca i dalej czekam :>

      Usuń
  18. Bardzo fajne połączenie... skłaniam się jak najbardziej ku jak najszybszemu zazielenieniu :)

    OdpowiedzUsuń