24 grudnia 2012

W świąteczny czas - radosnych świąt !



22 komentarze:

  1. U mojej Maminki ostały się 3 oldskulowe bombki, a wśród nich taki muchomorek :)
    Wszystkiego dobrego nie tylko od święta :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Mojej jest ich troszkę więcej ;)
      a te wyjątkowo lubię :D
      wzajemnie wszystkiego dobrego przez caaały rok !

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gosia były nawet za ciepłe i znowu zero śniegu na święta :>

      Usuń
  3. Fajna ozdoba, u mnie też kiedyś takie były:) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozostałości z dzieciństwa ;)
      dziękuję :D

      Usuń
  4. szczere życzenia, Ptacho.. mimo iż spóźnione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki świąteczny czas przedłużony dla mnie aż do Nowego Roku, więc nie są spóźnione ;), bardzo dziękuję :D

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że święta były takie, jak sobie wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostawiłam sobie garść świątecznych wyobrażeń na przyszły rok ;)
      nie były śnieżne :>

      Usuń