19 grudnia 2012

Grudniowe światło



20 komentarzy:

  1. i światło ładne i ławka, i śnieg
    podoba mi się wszystko razem i z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D, to zima jaką lubię - śnieżna i słoneczna ;)

      Usuń
  2. Wyjątkowe jest zimowe światło:) I to miejsce z ławką też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale bez bieli śniegu nie byłoby już takie same ;)
      strasznie lubię ten kącik z tą ławką :)

      Usuń
  3. Piękne.
    Dziś u mnie takie właśnie jest. Żałowałam że na poranny spacer nie zabrałam aparatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      często mi się ostatnio zdarza nie mieć aparatu, czego później nie mogę odżałować ;>

      Usuń
  4. Słońce świeci tak rzadko...ładnie uchwyciłaś te chwile...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a słońce i śnieg to taki ładny duet :D

      Usuń
  5. Na ławce tylko siąść i odbić swoje 4 litery, mrużąc oczy od światła odbijającego się od śniegu. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa jednak na czterech literach wolałabym siedzieć w Twoim lesie ;D

      Usuń
  6. Zimowe słońce odbite na śniegu to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ale po śniegu u nas zostały tylko takie wspomnienia ;)

      Usuń
  7. Piękne! Mam nadzieję, że święta będą białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda, też bym takich chciała, ale się chyba nie zanosi :> ;)
      dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  8. Piekne ujecie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam !
      dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  9. Fajne to światło - takie zimowe :-)

    OdpowiedzUsuń