13 listopada 2012

Podwójny duet



41 komentarzy:

  1. apetycznie niezwykle!

    uwielbiam się wgryzać w jabłka, a sok wesoło i słodko spływa mi po brodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a te jesienne są wyjątkowo soczyste ;)

      Usuń
  2. apetyczne solo, w duecie nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o takim duecie nie pomyślałam ;), jasne że lepsze solo :)

      Usuń
  3. Te jablka trzeba do piekarnika a potem na cieple jeszcze jablka naturalny yogurt i ciemny cukier...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż za genialny pomysł!
      do tego jeszcze marzy mi się cynamon

      Usuń
    2. ale taki trzcinowy nierafinowany ? ;)
      mniam :D

      Usuń
  4. Jabłek Ci u mnie w tym roku pod dostatkiem :-) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale tylko jesienią i zimą, tylko wtedy mi smakują :>

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Agu, a gdzie Ty się podziewasz ??? :> ;)

      Usuń
  6. a ja właśnie jem takie czerwone jabłko :D
    Ps. zerknij do mnie na bloga z ćwiczeniami po odbiór wyróżnienia, o tutaj:
    http://projektpostanowienienoworoczne.blogspot.co.uk/2012/11/dzien-308.html
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, baaardzo dziękuję :D

      Usuń
    2. Ja też Ci dałam wyróżnienie, uda Ci się je załatwić za jednym razem ;-) i jednym zestawem pytań i odpowiedzi...Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Hermoso punto de vista, me encanta!! Saludos desde Argentina.

    OdpowiedzUsuń
  8. nasycam wzrok:)nieskazitelna czerwień najważniejszego jesiennego owocu-piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na "patrzenie do syta" z wielką radością :D

      Usuń
  9. Smakowicie i szeleszcąco czyli tak jak lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień musi być jabłkowa i liściasta ;)

      Usuń
  10. jabłkowo, soczyście
    i jesienne liście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jesiennie :-) Taką jesień lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zimne, chrupiące, soczyste...mmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje ciasteczkowe lizaki też apetyczne ;)
      witam i pozdrawiam !

      Usuń
  13. apetycznie :) też robiłam ostatnio sesje jabłkom ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie będzie wpis ;), czekam :D

      Usuń
  14. Też dzisiaj pozwoliłam sobie na małe buszowanie u Ciebie i jestem pod dużym wrażeniem Twoich kolaży. Zdjęcia i tematycznie i kolorystyczne są perfekcyjnie dobrane. Miło mi się je ogląda bardzo miło. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      dziękuję za miłe słowa i buszuj proszę do woli ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
  15. Super! To z nadgryzionym jabłkiem szczególnie, dlaczego ja nigdy nie wpadłam na sfotografowanie znadgryzionego jabłka?! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu :> jeszcze pomyślę, że Amerykę odkryłam z tym nadgryzionym jabłkiem ;)

      Usuń
  16. Piękny duet. Jabłuszka takie czerwone, że chciałoby się je schrupać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i schrupałam, zostało po nich tylko wspomnienie ;)

      Usuń