05 listopada 2012

Jesień chimeryczna



30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. przeczytałam "zimna" :> ;)

      Usuń
    2. hmm, co niektóra i zimna :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. i może już nie być dla nas łaskawa ;)

      Usuń
  3. Jak ja nie lubię TAKIEJ pogody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak pięknie wygląda u Ciebie "zasypana jesień" ;)

      Usuń
  4. brrr....aż mi się zimno zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to posyłam gorące pozdrowienia :D

      Usuń
  5. fajne, szczególnie górny prawy róg.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonałe zestawienie! Taką jesień to ja lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      dziękuję, jest mniej kolorowa może ale za to klimatyczna ;)

      Usuń
  7. cały ubiegły WOLNY OD SZKOŁY tydzień taką właśnie jesień mieliśmy, a dziś piękne słońce
    i o co chodzi? pytam się
    liczyłam na codzienne spacery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już taka przypadłość weekendowa, kiedy człowiek mógłby się cieszyć piękną pogodą to akurat wtedy jest odrobinę ;) mniej piękna :D

      Usuń
  8. aż by się chciało dopowiedzieć: jak kobieta... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka już ta jesień jest. Twój kolaż doskonale oddaje jej zmienność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okazała się dość kapryśna, ale przez to bardzo fotogeniczna :D

      Usuń
  11. Mimo iż nie lubię takiej pogody...ładnie wyszła na Twoich zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię ale z drugą częścią zdania się zgadzam :))

      Usuń
    2. Podwójne dziękuję ;D

      Usuń
  12. Nawet bardzo ;-) Ale każdy czasem ma prawo pomarudzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, gdyby nie ta chimeryczność nie byłoby codziennych "pogodowych konwersacji" ;)

      Usuń
  13. Pierwsze zdjęcie od lewej. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydały mi się takie bardzo "dramatyczne" te roślinki na tle popękanej ściany :> ;)
      dziękuję :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. u Ciebie Gosiu pięknie w trawie piszczy ;)

      Usuń