29 listopada 2012

Dwoistość jesiennej rzeczywistości



34 komentarze:

  1. Oj tak! Fajne;) To na dole bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest ta trochę niedopowiedziana fotografia na dole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolę takie niedopowiedziane ;) :>

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :D strasznie mi miło, dziękuję :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. z pięknym jesiennym porankiem i z wietrznym też ;)

      Usuń
  5. bardzo trafne połączenie zdjęć i podpisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słów u mnie mało, więc staram się żeby choć te z tytułu posta trafne były ;)
      pozdrawiam Anetko !

      Usuń
  6. mi też podoba się to połączenie, można się wpatrywać i wpatrywać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam tak przez chwilkę zahipnotyzować obrazem ;)

      Usuń
  7. jak po drugiej stronie lustra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo jak odbicie w pokrytym parą lusterku ;)

      Usuń
  8. ciekawe.podoba mi się to na dole,bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, dziękuję :)
      u Ciebie Moniko wiele takich nostalgicznych kadrów :)

      Usuń
  9. Piękne. I to na dole - z odbicia w wodzie, mimo, że takie niewyraźne podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i oto widzimy na zdjęciu tę prawdę astronomiczną - a jednak się kręci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ten sposób na to nie spojrzałam, faktycznie lekko wiruje :D

      Usuń
  11. oby jesień była z nami jak naaajdłużej . brrr zima :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i już przyszła zima, to mamy po jesieni :>

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, dzisiaj jesień śnieżna ;)

      Usuń
  13. Dół taki bardziej zimowy, a góra jeszcze jesienna. Dość wymowne.
    Pomysłów w Twojej głowie chyba dużo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko większości z nich nie potrafię zrealizować :>

      Usuń
  14. piękne:)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń