16 października 2012

W lesie wypełnionym błękitem






31 komentarzy:

  1. a sosna z pierwszego obrazka pręży się do słońca jak koci grzbiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łapczywie chwyta promienie jesiennego słońca ;)

      Usuń
  2. Wspaniały spacer w chmurach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas dziś było dokładnie takie samo niebo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ja mam wrażenie że u Was właśnie jest zawsze takie niebo, z chmurkami 3D ;)

      Usuń
    2. oj uwierz mi, że jak już chmurki się pojawią to wygląda raczej jakby mleko się rozlało - po prostu płaska 'płachta' na niebie ;)

      Usuń
  4. cudowne niebo :) i te drzewa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, nie poznałam Cię ;)
      dziękuję :D

      Usuń
  5. Trzecie zdjęcie niesamowite :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne niebo, chętnie bym pospacerowała po lesie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda w najbliższym czasie ma być wybitnie spacerowa, to może warto ;)

      Usuń
  7. Piękne fotografie. Spokój i cisza.

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie wyjątkowo więcej błękitu niż drzew, a te łanie na ambonie rozumiem z Twojego stada :)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne łanie na tle chmur z lasem w tle

    OdpowiedzUsuń
  10. no i ten domek pnący się w niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te budki zawsze mnie interesowały bardzo. Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta budka - ambona ;), to nawet w środku wykładziną elegancko obita była ;)
      dziękuję za odwiedziny :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. dziękuję :>
      pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń