23 października 2012

Skrawki miejskich aranży




28 komentarzy:

  1. świetne i takie pełne zdecydowanego koloru :), niedawno szłam i patrząc na kolorowe pranie na balkonie i sznurek majtek przed oknem pomyślałam, Ptaszyna by to fajnie razem skomponowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie z komponowaniem bielizy to tak słabo ;)
      nawet nie wiesz jak mi miło, że w myślach mnie przywołujesz :D

      Usuń
  2. Pięknie uchwyciłaś te aranże :-)) Kolorowo i miło w Twoim mieście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubyło trochę koloru ostatnio i jesienne, szare mgły je spowiły ;) ale to też ma swój urok :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie zabrakło sznurka z majtkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byłyby wtedy śródziemnomorskie miejskie aranże ;)

      Usuń
    2. zdecydowanie lecę w te kulki, w te kolorowe, na sznurku powieszone! :)

      ale na kolorowe gatki, maści wszelakiej też bym się chętnie pogapiła.

      Usuń
  4. super kompozycje :)

    PS. dziewczyny, ale dajecie czadu z tymi majtkami :)))

    Ptacha, chyba musisz o tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Anetko !
      tyli skąd ja Wam te galoty "wyczaruję" ? ;)

      Usuń
  5. Fantastyczne kolaże. I jaka dawka koloru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor jest, bo to dawka jeszcze letnich migawek ;)
      chociaż mam nadzieję, że jakieś jesienne kolory też Wam jeszcze pokażę :D

      Usuń
  6. przeniosłaś mnie nad polskie morze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D, a to bryza prosto z Wrocław City Center ;)

      Usuń
    2. tak myślałam, że to centrum miasta, ale pomimo tego jakoś 'morsko' mi wygląda - nadal :D

      Usuń
  7. Chętnie zakupiłabym takie kolorowe światełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się spodobały te klasyczne żarówki, jeszcze w kolorze :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. miło mi, że cieszą oko, dziękuję ;)
      pozdrawiam również :D

      Usuń
  9. Takie skrawki sprawiają, że miasto staje się bardziej kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, wystarczy tylko miejską przestrzeń rozłożyć na czynniki pierwsze ;)

      Usuń
  10. Jak to dobrze, że takie kolorowe to miasto, jak mu się przyjrzeć w szczegółach.
    Twoje kolaże są wspaniałą kolorową pigułką na nadchodzące szare dni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi pięknie Manitou napisałaś, dziękuję :D

      Usuń
  11. świetne te kolorowe żaróweczki. jakoś tak zapachniało świętami :)

    OdpowiedzUsuń