25 października 2012

Jednym okiem







27 komentarzy:

  1. zdradź co to na drugim, bo ja nawet murawę boiska tam dostrzegam a pije tylko kawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dostrzegam tam coś a'la boisko ;-)

      Usuń
    2. murawa, boisko, to bardzo drażliwe tematy ostatnio ;)
      żeby nie było ja też piję kawę, ale w tym wypadku odsłoniłam dno butelki :>, do której tylko zajrzałam ;D
      ale w sumie ... dostrzegam tam sportową arenę ;D

      Usuń
    3. butelkę ujrzałam, ale miałam nadzieję zobaczyć coś jak w szklanej kuli, to i ujrzałam :), ale widzisz jaki mam dar , Dag też to zobaczyła :)

      Usuń
    4. do tego stopnia, że ja tam teraz nawet ludzi widzę, rozmiaru są gówki od szpilki ale trochę ich tam jest :D

      Usuń
    5. ja tez widzę tam boisko ;) po czym jest ta butelka? ;D

      Usuń
  2. lubię podglądać świat przez dziurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ciekawe! Kalejdoskop piękny! Bardzo fajnie podglądnięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie się podglądało i zaglądało :D

      Usuń
  4. Wspaniały efekt poszukiwań :-)
    Kalejdoskop - wspomnienie dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i z mojego dzieciństwa ;)
      a moje dzieci już mniej bawi :> :(

      Usuń
  5. świetny blog zapraszma do odwiedzenia mojego bloga rybczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygujące! Wszystkie trzy, ale to pierwsze to mój osobisty faworyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście też wybrałabym właśnie to ;)

      Usuń
  7. Rewelacyjne, zwłaszcza drugie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką lornetkę, jaką sfotografowałaś na ostatnim zdjęciu, dostałam chyba od mojego chrzestnego. Mnóstwo wspomnień nagle wróciło... Niesamowite uczucie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami małe, drobne rzeczy "ożywiają" naszą pamięć
      jak miło, że poruszyłam strunę wspomnień :D

      Usuń
  9. świetne, ostatnie bardzo mi się podoba^^

    OdpowiedzUsuń