02 października 2012

Dwie cisze




46 komentarzy:

  1. jak ja lubię Twoje analogi i analogie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te które wybieram, żeby ujrzały światło dzienne ja też lubię ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. czekały, czekały aż się doczekały ;D

      Usuń
  3. linie horyzontu
    jedna twarda, ostra, geometryczna i nieznosząca sprzeciwu
    druga miękka, plastyczna, zmienna i zapraszająca...by się w nią zanurzyć
    różnicę czuję każdym zmysłem
    ciekawe, czy niebo też ją odczuwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do tego niby cicho, a jednak każda cichość inaczej brzmiąca :>

      Usuń
  4. ta druga cisza bajeczna! :)
    Pierwsza - śpiące jeszcze miasto też! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż, moją codziennością jest ta pierwsza ale zdecydowanie preferuję tą drugą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też pierwsza - "miejska cisza" ;)

      Usuń
  6. Dwie cisze, proste a genialne! Kłaniam się z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie bliższa mojemu sercu druga cisza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ta druga bardziej energetyczna i pozytywnie pobudzająca :)

      Usuń
  8. Fantastyczne! Bardzo do mnie trafiły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza surowa, druga łagodna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. ponieważ słów u mnie mało, to te jedyne staram się żeby były trafne :)

      Usuń
  11. Fajne porównanie. Ta pierwsza cisza taka głośniejsza.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zwrotnie serrrdecznie pozdrawiam !

      Usuń
  12. są takie miejsca, gdzie cisza aż boli w uszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a noc jest tak ciemna że aż w oczy kole ;)
      witam i pozdrawiam :D

      Usuń
  13. !!!
    Piękne.
    Myśl.
    Obraz.
    Przekaz.
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie mnie urzekło, naprawdę.
    Ja się przerzucam właśnie na analogi i planuję kupić pentaxa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swojego bardzo lubię, chyba nawet za bardzo :)
      też lubię to pierwsze zdjęcie ;)

      Usuń