24 września 2012

Kolorem złapany koniec lata



20 komentarzy:

  1. WOW, WOW, WOW, bajecznie, pastelowo, letnio, gdy inni już o jesieni
    P.S. Uważaj, bo bank Ci tą bajeczną reklamę na bank podkradnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że ja tego "banku" nie zauważyłam, to znaczy wiedziałam że tam jest, ale mocno się zastanawiałam skąd Ty to wiesz :> ;) - zmęczone oko ;)
      ja tam w bankowe bajki bym nie uwierzyła ;)

      Usuń
  2. wow! pięknie! jakie nietypowe kolory na budynku, a jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, kolor "niefasadowy" ale na tym budynku efektowny :)

      Usuń
  3. Doskonałe na koniec lata, dokładnie te kolory jesienią znajdziemy najrzadziej. Choć ja jeszcze wypatrzyłam jakieś różowe kwiatki na łące i dużo zieleni na wczorajszym spacerze. Ale żółcie, czerwienie i brązy już coraz częstsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trawa jeszcze zielona, ale na drzewach powoli inna paleta barw ;)

      Usuń
  4. piękne kolory lata! Teraz będzie przeważać czerwień, pomarańcz i żółć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. blady róż... to faktycznie kolor lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego bez żalu zamienię go na inne kolory ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko przez tą ostatnią chwilę ;)

      Usuń
  7. pastele, prawdziwy trend tego lata :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z trendami u mnie na bakier, ale choć lato kolorystycznie udało mi się w nie wpisać ;)

      Usuń
  8. Lubię ten odcień różu. Piękny kolaż!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta trwa wygląda tak wyśmienicie, tak rześko i świeżo... !
    ciekawe, czy owce cieszą się na widok trawy okraszonej rosą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trawa zasługiwała na solo karierę, ale ja oczywiście musiałam dobrać jej towarzystwo :> ;)
      a owce myślę, że nie są onieśmielone perełkami porannej rosy i wyskubują ją z całym dobrodziejstwem wszelkiego w niej i na niej "inwentarza" ;D

      Usuń