27 września 2012

Historia z Gwoźdźca





29 komentarzy:

  1. Jak tam pięknie ! ! ! I to co tworzą i miejsce gdzie tworzą ! ! ! Ty też tam działasz? Zdradź coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko podejrzałam ;), na początku sierpnia we wrocławskiej Synagodze Pod Białym Bocianem studenci rekonstruowali dach niejstniejącej synagogi z Gwoźdźca
      Świetnie było móc tak podejrzeć przez ramię i pozaglądać w kąty ;D

      Usuń
    2. mogłabym tam zostać na zawsze....

      Usuń
    3. nie dziwi mnie to ;)
      nie miałam ochoty wychodzić i kusiło mnie żeby w tych stosikach już odmalowanych "poszperać" ;)

      Usuń
    4. uprzejme informuję, że gdyby można tam było zostać na zawsze, to byłybyście skazane ta moje wieczne towarzystwo :)

      Usuń
    5. no razem dałybyśmy radę :D

      Usuń
  2. Poczułam się, jakbym znowu oglądała cudowne "Jasminum"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nastrojowy filmm, miłe mi skojarzenie ;D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. chciałabym mieć choć fragment takiej polichromii, na niektórych z nich napisane było "potential gift" ;)

      Usuń
  4. ostatnio rzeczywiście Synagoga tętni życiem. to cieszy ogromnie, bo był czas absolutnie dla niej zapomniany. ludzie przechodzili ul. św. Antoniego i pojęcia nie mieli, co jest z boku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to też zasługa projektu Ścieżki Kulturowej Czterech Świątyń,
      lubię św. Antoniego, ale jeszcze bardziej Włodkowica właśnie i ukrytą za żelazną bramą Synagogę :D

      Usuń
    2. myślę, że tak. też lubię Włodkowica, szczególnie Mleczarnię, pod warunkiem, że nie ma tam tłumów, czyli raczej w tygodniu i raczej w godzinach południowych :)

      Usuń
  5. przeslicznie!

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, Fantastyczne miejsce i świetnie je w zdjęciach ujęłaś. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę tylko analogiem robisz zdjęcia? Wywołujesz, skanujesz itd???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i cieszę się, że się podoba :D
      Tylko analogiem, najczęściej superia, wywołuje w labie i skan też labowy niestety - niestety bo są "za czyste" ;)
      pozdrawiam !

      Usuń
    2. Ptaszko, a czy mogłabyś napisać mi, gdzie wywołujesz i skanujesz to we Wrocławiu? I ile za to płacisz? Jak możesz to napisz mi na priv manitou@op.pl

      Usuń
  8. Żałuję, że nie zobaczyłam tej rekonstrukcji. Ale fajnie, że pokazałaś ją na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczyłaś "przeze mnie" ;) a w tym czasie podziwiałaś piękne widoki na urlopie ;D

      Usuń
  9. Dzień dobry, dzień dobry! :))
    Jejku!
    Uwielbiam takie rzeczy.
    Pięknie tam. I naprawdę szkoda, że we Wrocławiu. A nie na przykład... W Poznaniu! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj !
      teraz to już w Warszawie, bo tam pojechała odnowiona całość ;)

      Usuń
  10. Ale kolory! Ty i aparat = bardzo zgrany duet!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Heidi :D
      oj coś ostatnio w tym duecie sobie przeszkadzamy ;)

      Usuń
  11. Jakie fantastyczne wzory! aż oczu oderwać nie można...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :D
      zasługa uzdolnionych studentów ;)

      Usuń