10 września 2012

Gondoliere



30 komentarzy:

  1. Wenecja! Skrajne o niej opinie słyszałam. Jakie są Twoje wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój drugi raz i bałam się, że rzeczywistość zweryfikuje wspomnienienia in minus, ale tak nie było ;). Jest piękna i warta poważnego potraktowania - pochylenia się nad nią na dłużej niż na kilka godzin :D
      A depczący po piętach tłum łatwo zgubić ;)

      Usuń
  2. będę się z Tobą delektować Wenecją przez cała jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę wracać wspomnieniami, obiecuję że już więcej Wenecji nie będzie ;)

      Usuń
    2. dlaczego mi to robisz :(?

      Usuń
    3. no dobrze, może się jeszcze w jakimś poście przewinie ;)
      to tylko kilka godzin zaledwie było i klisza się skończyła, a o nową trudno było ;)

      Usuń
  3. bajka :)
    oby jak najwięcej było tych kadrów z Wenecji, bo chyba nigdy mi się nie znudzą te zdjęcia :) mogłabym patrzeć i patrzeć.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      więcej nie będzie, przerzucę się na inne tematy ;D

      Usuń
    2. szkoda, bo mnie się bardzo te zdjęcia podobają :)))

      co nie znaczy, że na inne nie będę czekać :D

      Usuń
  4. Gdyby tak przepłynąć całą Wenecję gondolą

    OdpowiedzUsuń
  5. Wenecja, no właśnie, jedni bez entuzjazmu o niej mówię, inni w zachwyt popadają...
    jeśli miałabym sugerować się tylko Twoimi zdjęciami, to CHCĘ. MUSZĘ ją zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja trochę prze różowe okulary :>, ale naprawdę nie mam czego się "czepić", urody jej nie brakuje ;)

      Usuń
    2. w pierwszej chwili przeczytałam "wody jej nie brakuje" ;)

      Usuń
    3. ale wody faktycznie jej też nie brakuje :)

      Usuń
  6. Jaki spokój bije z tego zdjęcia :-) Ach, Wenecja! Nie byłam... Jeszcze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to prawda, bardzo miło się tam odpoczywało i tylko śmigające kanałem gondole ;)

      Usuń
  7. włoska robota ;)
    chciałabym kiedyś zobaczyć Wenecję na własne oczy - kolejne marzenie do spełnienia :)

    swoją drogą, ciekawe jak są lub były używane te drzwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a włoska robota to nie mokra robota, a taka na gondoli jest ;D
      jak nic to drzwi garażowe ;)

      Usuń
  8. patrząc od prawej widzę- przypływ, potem odpływ, a na tym zdjęciu najbardziej na lewo- czas pomiędzy przypływem i odpływem.

    no i jakże uspakajający kolor ma ta woda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czas wyczekiwania ;)
      i miejsce też było kojące, szczególnie po dłuższej wędrówce ;)

      Usuń
  9. Wenecja... chciałabym się tam kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł! Teraz już zawsze ta gondola będzie przepływała przez Twój blog ;-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się spodobało ;)
      pozdrawiam :D

      Usuń
  12. Magia Wenecji i jej gondoli :)

    OdpowiedzUsuń