29 sierpnia 2012

Wyspa niesłychana - czerwienie i zielenie




28 komentarzy:

  1. O, Wenecja: wspaniałe strzeliste okna, woda i maski i cudowne kołatki :), jeszcze pokazałabyś sis z bliska i pełnia szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z bliska?Ja w obiektywie sis się nie mieszczę:)

      Usuń
    2. Oj Jo, lepsze od nas są widoki, detale, pyszne zdjęcia prosto z kuchni ;)
      ps. Sis w swym kometarzu prze-sa-dza ;D

      Usuń
    3. ja myślę, że jest skromna i tyle, jak Ty :)

      Usuń
    4. obie my skromne, bogate i piękne :D ;)

      Usuń
  2. ładne, pocztówkowe ekspozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jak wiele połączeń czerwieni z zielenią znalazłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne. I takie bardzo bardzo włoskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Wenecja widziana Twoim okiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trochę jestem swoim okiem zmęczona, coś muszę z tym zrobić ;)

      Usuń
  6. moje marzenie... :)
    pięknie skomponowałaś te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aneto :),
      zamień marzenie na cel iiii do dzieła ! ;)

      Usuń
  7. torturujesz mnie!
    torturujesz mnie - a wszystkie narzędzie Twoich tortur po kafkowsku zaczynają się na literę "k"
    torturujesz mnie: kolorami, kołatkami, kanałami, krużgankami...

    kurcze pieczone, jak tam ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natka, zawsze sprytnie znajdziesz drugie dno :D, podaję wszystko jak na talerzu, u Ciebie trzeba się zawsze "nagimnastykować intelektualnie" ;)

      Usuń
  8. Pięknie pokazane, niestety nie byłam tam jeszcze, ale może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pojadę tam gdzie byłaś Ty, a Ty tam gdzie ja ;D

      Usuń
  9. ależ widoki! Ależ kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i widoki i kolory mnie zachwyciły :)

      Usuń
  10. Bardzo piekne - zdjecia z wymarzonych miejsc

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwony + zielony bardzo mi pasuje, lubię w garderobie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BINGO, udało mi się:-))))

      Usuń
    2. a udało się, bo uległam sugestii ;)

      Usuń
  12. Podobają mi się Twoje pomysły na zdjęcia, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń