16 sierpnia 2012

Senne i przebudzone



28 komentarzy:

  1. Ptaszynka, nie będę się powtarzać, że piękne, bo to sama wiesz, ale to drzewo, takie przyklejone, daj mi przepis na takie, to sobie w kamienicę swoją wdrożę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się wydaję że ono rosło razem z tym domem ;), tylko tyle mogę podpowiedzieć ;)

      Usuń
    2. kurczę, to ratują mnie tylko podróże w czasie ;)

      Usuń
  2. Marzę o oknach z takimi okiennicami, ach! :-) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym takie chciała, ale w wielkiej płycie każde okno ma prikaz wyglądać tak samo :)

      Usuń
  3. Piękne okiennice, każde inne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak oczy, u każdego trochę inne ;)

      Usuń
  4. Chciwie zaglądam ludziom w okna...
    czarujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię zaglądać ludziom w okna.
      robię to bezwiednie, z wrodzonej wesołej, szczeniackiej ciekawości :)

      Usuń
    2. z "zaproszenia do socjologii" pamiętam, że tajemnice społeczne kryją się za fasadami domów ;),
      też praktykuję takie "patrzenie wskroś" :>
      ;)

      Usuń
  5. Ale cudnie. I kolory i okna... ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, napatrzyć się nie mogłam :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja też,
      myślałam że może wrócimy z jakimiś starymi, nikomu niepotrzebnymi, ale oprócz starego krzesła, którym i tak się nie zaopiekowaliśmy, żadne okiennice do adopcji się nie trafiły ;)

      Usuń
  7. kiedy za oknem nie ma gwarnej, stukotliwej, spalinowej ulicy... miło jest spać przy otwartym oknie.
    i nocą zapełnienie nieświadomie, przez sen wyprawiać harce z nocnym chłodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pewnie miło jest móc otulić okna okiennicami :)

      Usuń
  8. Lubie OKNA... ile tajemnic kryja, a jak jeszcze maja okiennice...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy to już same tajemnice :)
      dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Podobają mi się te okiennice :) Marzy mi się taka, tylko nie koniecznie do okna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też mam dla takiej okiennicy zupełnie inne zastosowanie ;)

      Usuń
  10. zdjęcia są piękne, ale tytuł posta podoba mnie się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nazwa Twojego bloga też mi się bardzo podoba ;)
      witam i pozdrawiam !

      Usuń
  11. Senne czy przebudzone, w każdej wersji piękne i wyjątkowe. Szkoda, ze w Polsce tak rzadko spotyka się okiennice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na niektórych wrocławskich osiedlach zdarzają się jeszcze, no ale fakt nie na taką skalę ;)

      Usuń