06 sierpnia 2012

Rozważnie i romantycznie



22 komentarze:

  1. nie czytalam tej książki :)

    oglądałam za to film :)

    a co do zdjęcia - baaaardzo romantycznie! :))))
    cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, wykorzystałam i lekko odmieniłam znany tytuł ;)
      ja też nie czytałam, ale oglądałam nie raz ;)
      dziękuję :D

      Usuń
  2. Romantycznie, oj bardzo. Do położenia się na romantycznym leżaku z romantyczną książką pośród romantycznych roślin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie jak z angielskiego ogrodu ;)
    masz duszę romantyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj lubię ja po prostu takie angielskie klimaty :>

      Usuń
  4. ile tu romantyzmu :)
    poluję na taki stół i lawendę - marzy mi się ogródek w stylu włoskiej kawiarenki, w którym można spokojnie pić kawę i odpoczywać, żeby jeszcze wyspiarski klimat był łagodniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też marzy mi się taki sielski-anielski zakątek, ale coś balkon jakiś taki mało pojemny ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zamierzenie moje spełniłam ;)

      Usuń
  6. romantycznie- bo delikatnie, subtelnie, fioletowo-różowo-biało-zielono, pastelowo
    rozważnie - bo mur, beton, metal, stal
    ach ciekawe, jakby wyglądały miasta, gdyby były tworzone wedle tego wzoru?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę cukierkowo i lukrowo ... ale czemu nie ;)

      Usuń
  7. Wszystko sie zgadza ;-) Jest romantycznie, jest tez rozwaznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli tak jak zaplanowałam :D
      dzięki ;)

      Usuń
  8. Super zdjecia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. wyjątkowo lubię to zestawienie ;)
      dziękuję :D

      Usuń