20 sierpnia 2012

Klimatyczne Rovinj




27 komentarzy:

  1. Ależ zachęcająco: okiennice - aż chciałoby się mieć u nas, kolorowe kamieniczki, a ten rower ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy przecież kolorowe Jo, tylko w innym duchu i tak słabo z okiennicami ;)
      Stary rower to jest to, może też się kiedyś dorobię :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pewnie zimoną porą takie klatki miałyby większą moc cieplną ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Od słońca lekko wypłowiałe, ale przez to przyjemne dla oka, dzięki :D

      Usuń
    2. powiadomię, jak ino wstawię ;)

      Usuń
  4. Bardzo klimatyczne, szczególnie na Twoich zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa wyłącznie ładnego miejsca ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. mnie też, ale już zima idzie :> ;)

      Usuń
  6. i ten kolor zielony
    na ścianach, okiennicach, w paciorkach korali, drzwiach, ramce obrazku...
    jakiż on ma cudny odcień
    jakby lekko słońcem przebarwiony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, taki od słońca wypłowiały ;)

      Usuń
  7. pranie! nie wiem, co w nim jeste, ale uwielbiam na fotografiach! ;) uchwyciłam w Pradze - wstawię niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  8. oh, byłam tam! jak to fajnie jest oglądać miejsca które znasz :) bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodatkowo mam tak, że lubię wracać w miejsca w których już byłam ;)
      dziękuję :D

      Usuń
  9. Bardzo klimatyczne :-) I to słońce, te kolory, takie rzeczy to tylko na południu Europy. Jak zawsze bardzo trafione zestawienia.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, miejsc urzekających swoim klimatem jest tam wiele, nie sposób oprzeć się i nie mieć ochoty wracać tam na okrągło :)

      Usuń
  10. Lubię taki klimat! I te okiennice też lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas - lubiących trochę więcej niż dwie ;)

      Usuń