12 lipca 2012

Właściwie ...




18 komentarzy:

  1. jak zwykle trafione w sedno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ale z mocno kliszowym poślizgiem ;)

      Usuń
    2. jakim poślizgiem, do końca roku będą ludzie wspomnieniem euro żyli :)

      Usuń
    3. no tak, na ustach i w lokalnych opowieściach będzie trwać długo ;)

      Usuń
  2. Kliszowe? To tym bardziej fajne.
    Ten mural z łzą biało-czerwoną świetny. Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, dostrzegłaś łzę :)
    zawsze kliszowe :>, nie posiadam cyfry, tylko mój stary pentax i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi również flaga ze łzą się skojarzyła :)
    ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ją zobaczyłam, a byłam bez aparatu akurat to drżałam czy dnia następnego jeszcze ją zastanę ;)
      dziękuję :D

      Usuń
  5. Oczywiście że będzie w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolaż, ładne kolory! Idealny komentarz fotograficzny do całej sytuacji..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak to sobie w całość złożyłam i cieszę się, że się spodobało :D

      Usuń
  7. Świetne! Nie wiedziałam, że pstrykasz tylko analogowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz samych zalet tegoż, są malutkie ograniczenia - trochę trzeba poczekać na efekty i tu "pokaż jak wyszło" nie działa ;)
      cyfry mnie nie lubią ale ja ich też nie ;)

      Usuń
  8. Coz to znaczy uchwycic chwile!
    Seredcznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  9. Może mi się troszkę udało ;)
    posyłam zwrotnie serdeczności :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś to przeoczyłam.
    Znowu aktualny temat ;-)
    I mój ulubiony mural :-)

    OdpowiedzUsuń